Re: sekureco

Kara Luiz,

Mi legis vian diskuton kun Edmund.  Mi havas unu
plian penson.

Kontrolu la dokumentojn por la komando "cron".
Mi kredas ke vi trovos, en la crontab de root aux
nobody, iu komando kiu komencigas "updatedb".  Mia
sistemo havas dozieron nomigata /etc/cron.daily/find.
Gxi havas la komandojn por lancxado de updatedb,
per uzanto "nobody".  Eble la dozieroj en cron.daily
estas lancxata per cron cxiutage, sed mi ne konas
precize kiel aux kiam.