Re: sekureco

 ***Edmund GRIMLEY EVANS <edmundo@rano.org> skribis je
 ******  Edmund GRIMLEY EVANS = Ed.

 Ed.> Ĉu vi vere havas komputilon kun varirapida ventumilo, aŭ ĉu vi aludas
 Ed.> la bruon de la disko?

 Mi pensas, ke temas pri disko.

 Ed.> Mi pensas, ke kelkaj Debian-pakoj lanĉas ĉiutagajn aŭ ĉiusemajnajn
 Ed.> taskojn, kiuj esploras ĉiujn dosierojn per find, ekzemple por fari
 Ed.> indekson por slocate aŭ eble por ia sekureckontrolo.
 Ed.>

 Kiam hodiaux je cx. sama horo mi spertis samon, antaux legi
 vian mesagxon, mi memoris pri problemo je Mandrake, mi pensas,
 en komputilo de universitato pri locrate aux logreti (se mi bone
 memoras). La komputilo restadis trege malrapida pro procezo de
 tiu loxxxxx cxiam je sama horo, kvina matene, eble, kaj se oni faras
 nenion, tio restus dum tuta tago. Ja, ankaux
 mi jam auxdis pri tiu cxiu taga aktualigxo de locate.

 Mi kutime ne estas cxe komputilo je 6:26 matene... mi kontrolos
 cxu tio reokazos vere je 6:26 tamem
 mi timis nur invado kaj ne estas problemo pri malrapido.

 Ed.> La komando "ps axf" eble helpas por vidi, de kie venas iu tasko
 Ed.> "find".
d Ed.>
 Ed.> Edmundo
 Ed.>