Re: gpg

 Saluton Jiri,
  Mi je unua legado ne komprenis vian mesagxon, eble cxar mi legis rapide.
 Sxajnis al mi, ke mi faris cxion kion diris vi.

  Mi resercxis en reto kaj finfine trovis ion klaran, mi povis legi kaj
 kompreni pli bone. Tiam mi relegis kaj komprenis bone kion vi diris,
 sed la problemo dauxras! Cxu iu ajn cxi tie uzas gpg kun alia
 programo ol mut, kaj scias cxu devas tajpi keyid?

 ***Jiri Baum <jiri@baum.com.au> skribis je
 ***Fri, Mar 07, 2003 at 01:47:53AM +1100 pri
 ***Re: gpg
 ******  Jiri Baum = Ji.

 Ji.> #:
 Ji.> > Donu keyID por iu@ret.adreso:
 Ji.>
 Ji.> Nu, ghi bezonas scii, al kiu la mesagho estu legebla...

 Jes, sed se la publika sxlosilo de kiu ricevas jam estas en sxlosilaro,
 kune kun la retadreso de la ricevonto, kial peti tion, se mi sendas
 gxuste al tiu retadreso?

 Ji.>
 Ji.> > Kion mi devas fari?
 Ji.>
 Ji.> Unue, vi bezonas havi la shlosilon de la ricevonto je via shlosilaro;
 Ji.> kontrolu, chu estas tiel, kaj samtempe notu la keyID de la ricevonto.

 Mi havas de FEL: http://www.esperanto.be/fel/fin/pgpshlosilo.asc
 Gxi estas en mia sxlosilaro, kaj mi jam validigis gxin. (kune mia
 instalado/agordado mi pretigas artikolon kiu aperos en lujz.org
 klarigante cxion cxi tio, baldaux.)

gpg --import /home/dijz/.sxlosiloj/fel-sxlosilo.asc
gpg --edit-key retbutiko@fel.esperanto.be (Mi tre zorge kontrolis)

 Cxu la keyid de fel ne estas A114B5BF? Mi ankaux provis alian
 kodon kiu aperis dum mi validigis gxian sxlosilon: EB6FD421,
 kiu versxajne esta la mia.

 Ji.> (Eblas ke mutt ne plu demandos, se lauadrese ghi sukcesas trovi la
 Ji.> shlosilon; sed iel ajn notu la keyID por kontrolo.)

 Mi esperas tion, kaj zorge notos ilin.

 Ji.>
 Ji.> Se vi ne havas la publikan shlosilon de la ricevonto, petu ghin de li,
 Ji.> au trovu ghin ie aliloke. Unu fojon estis shlosil-serviloj, sed estas
 Ji.> jam multaj jaroj ekde kiam mi lastatempe chifris tiel, do mi ne scias
 Ji.> chu ili ankorau estas...

 Mi eldonis mian
gpg --keyserver www.keyserver.net --send-keys lfpor@lujz.org

kaj scias ke por sercxi iun sxlosilon, oni devas:
gpg --keyserver www.keyserver.net --recv-keys KEYID

 Ji.>
 Ji.> Jiri

 Dankon,