Re: gpg

#:
> Antaux eliri sendi mi premas 'p', por alvoki gPg kaj poste 'i', por
> cxIfri. Kiam mi premas 'y' por sendi, mutt min demandas:

> Donu keyID por iu@ret.adreso:

Nu, ghi bezonas scii, al kiu la mesagho estu legebla...

> Kion mi devas fari?

Unue, vi bezonas havi la shlosilon de la ricevonto je via shlosilaro;
kontrolu, chu estas tiel, kaj samtempe notu la keyID de la ricevonto.

(Eblas ke mutt ne plu demandos, se lauadrese ghi sukcesas trovi la
shlosilon; sed iel ajn notu la keyID por kontrolo.)

Se vi ne havas la publikan shlosilon de la ricevonto, petu ghin de li,
au trovu ghin ie aliloke. Unu fojon estis shlosil-serviloj, sed estas
jam multaj jaroj ekde kiam mi lastatempe chifris tiel, do mi ne scias
chu ili ankorau estas...

Jiri
--
Jiri Baum <jiri@baum.com.au>           http://www.csse.monash.edu.au/~jirib