Re: alias

Je 2003/02/20(4)/ 2:02, #%luiz f portella skribis:
>  Geuloj, mi havas demandeton
>
>  eble gxia respondo estas en "$man bash" sed mi pigras,
>
>  mi volas fari aliason por $su -c 'tail /var/log/mail.log', sed en .bashrc estas problemo rilate al '. mi scias ke " devas esti \", mi provis \' por ', kaj aliajxojn sensukcesi.
>
>  Cxu estas alia maniero pli efika por kontroli se mesagxo eliris, se mi uzas mutt+qmail, ol $su -c 'tail /var/log/mail.log'?

Mi ne komprenas vian problemon? Kion vi provis? Mi tutsimple
tajpis:

alias asd="su -c 'tail /var/log/mail/mail.log'"
kaj poste mi povas uzi asd por vidi la lastan parton de mia
mail.log (kiu, cxe mi, cetere situas en /var/log/mail/)

Dankojn,
joostje