lame, rpm de conectiva

 Sal',

 Cxu vere la plej bona programo por igi dosieron *.cdda.wav, ke oni ekhavas de kd per programo cdparanoia, al *.mp3 estas lame?
 Mi jam havis lame ke estas en linuksa distribuo Conectiva, de brazilo, kaj bonege funciis. Lame ne estas en Debian kaj mi trovis en reto fonton de gxi. Cxu iu scias kie gxi estas?

 Kiel debianoj faras tion? Per kiu programo?

 Kiam mi havis Conectiva, iom simila al RedHat, mi povis instalis programojn per rpm de aliaj similaj distribuoj kiel RedHat kaj Mandrake. Cxu iu jam instalis ion en Debian per rpm de tiuj distribuoj? Mi demandas tion cxar mi havas kd-on de Conectiva 8.0 kiu enhavas Lame.

 Dankon
Luiz