Re: qmail.html (Estis: http://komputilo.cxemi.cjb.net)

Edmund GRIMLEY EVANS (edmundo@rano.org) wrote:

> # apt-get install qmail-src
> # build-qmail

 Dankon, venontan version de tiu artikolo, mi gxin faros espereme antaux venonta jaro, mi enmetos viajn komentariojn.

> Cetere, la paĝo mencias fetchmail; indas mencii ankaŭ la alternativon
> getmail.

 Mi mencios. Mi ecx provos uzi gxin cxar nuntempe mi uzas mutt mem por preni mesagxojn kaj Fetchmail al mi sxajnis iom konfuza. Bone, mi studos. Estas ke programo rilatas al aliaj programoj kaj se oni ne bone regas ankaux aliajn restas ion de konfuzo, krom konfuzo de programo mem.

> Edmundo

 Eble oni ne povas agordi liston por ke iu respondu mesagxon kaj la mesagxo auxtomate estu por la listo, ne por la sendanto. Cxi tiu listo devigas mi kopii kaj glui "debian-esperanto@lists.debian.org" cxiam, kiam mi ne forgesas kaj devas sendi mesagxon al la listo poste sendi nur al sendanto de respondita mesagxo. Cxu estro de la listo povus sxangxi se eblas?

 Kiun klavon, aux agordon mi uzo por sendi auxtomate al la listo, se gxi ne esti sxangxata?

 Dankon,

Luiz