Re: MI ne sukcesas uzi la programon wvdial

El/Je/On 2002 12 23 19:42:22 -0500, Alberto García Fumero escribió / skribis / wrote :

> La problemo ekas post la sxaltado; kiam mi sukcesas konektigxi, io okazas je

Chu vi provis per diversaj konektoj, tio estas, diversaj servejoj? Tio
helpus, chu okazas same pri chiuj aw ne.

> la permesoj, sxajne. Mi ja uzis wwwdialconf, sed tiu programo, kiom mi
> komprenas, kreas nur la unuajn kondicxojn. La ceteron devas fari la uzanto
> mem.

Mi kredas, ke ne estas tiel: law mia scio, wvdial estas inteligenta
programo, kiu per la informoj en la dosiero /etc/wvdial.conf kreas chion
necesan por la konekto. La uzanto devas nenion plian fari.

> Nu, mi ree legos la dokumentaron.... plia dozo je man... :-((

Kuraghon