Re: Lokajxaro por esperanto

 Eric,

Eric Lesh (eclesh@pacbell.net) wrote:
> * "Luiz" == K  diris:
>
> Dankon pri xkeycaps!  Antaux mi ne gxin konis, sed nun ke estas bona.
> Aperas ke vi povos tajpi Esperante, fakte.  Se vi uzas Esperantan
> lokajxaro, mi opinias ke vi povos tajpi la e-literojn per
> Shift+"~"+"litero".  Tamen vi ne povos tajpi la "ux"-n.  Kun xkeycaps,

 Mi ne povas :(

> du aferoj eblas.  Unue, klaku iun klavon maldekstre, "Edit KeySyms",
> elektu modif-klavon, "ISO", kaj "dead_breve".  Ankaux por tajpi rekte
> la e-literojn sen "dead_circumflex" kaj "dead_breve" maldesktre-klaku
> la e-literojn (ekz. g) kaj tiam sur "Edit KeySyms", "KeySym 3",
> "Latin3", kaj "gcircumflex".  Por "u", uzu "ubreve" anstataux.  Tio
> versxajne funkcios, sed certigu ke vi sekuras vian nunan xmodmap
> antaux :-)

 Mi komprenis kaj provi tion, kun skripto oni povus iri de unu klavaro al
alia, "#ln -sf x.txt y.txt \ ktp..." iam mi havis ion tiel:
 w = ux
 x = sx
 y = jx ktp, rekte!

 Pri uzo de "Alt" por modifi kaj skribi per "keySym 3" la esperantajn
literojn mi ne sxatas.

Cxar mi uzas por âêôâôêà�cxiam "akcento + litero", ekzemple "^+a=â",
mi sxatos havi samon por e-aj literoj.

> Ne devas esti dosierujo eo_EO cxar gxi uzos aux en_US.UTF-8 aux
> ISO-8859-3.  Sed, kiel dirita en unu antaux mesagxo, Debian uzas
> lokajxaro eo_EO kaj X ne enhavas tion (sed ja havas eo_XX).  Vi mem
> devas aldoni eo_EO al la dosieroj tie.  en_US aperas cxe la fino de
> compose.dir, cxu ne, pri la UTF-8 Compose?

 Do mi devas sxangxi Compose, mi ne sukcesis pri mk_MK.UTF-8/Compose,
de linio
<Multi_key> <grave> <Cyrillic_I> :'\ 320\ 215' 0x0100040D
mi sxagxus tiel

<Multi_key> <grave> <Cyrillic_I> : >> <Multi_key> <dead_circumflex> <c> :

'\ 320\ 215' >> '\ 304\ 211'
laux mi legis en
http://www.uni-leipzig.de/esperanto/texte/bibl/kielfari/kielfari-2.html
(koderoj okume, UTF-8)

sed pri
0x0100040D >> "mi ne trovis kion meti cxi tie"

> La "Compose" difinas kiujn literojn faras la klavmiksoj.  Se vi uzas
> UTF-8-an lokajxaron, estas la Compose de en_US.UTF-8.  Se alia,
> versxajne estas en ISO-8859-1 aux ISO-8859-3 dosierujo.
>
> Amike,
> -eric

 Mi sercxis en reto tiun dosieron kaj trovis kelkajn strangajxojn, tiu de
mk_MK bonas cxar estas tute plata kun \numero numero

 Dankon pro helpo

Luiz