lokaĵaro por Esperanto

 Saluton,

 Edmund GRIMLEY EVANS (edmundo@rano.org) je 29/03/2001 skribis:

>Thomas Morgan <tlm@pocketmail.com> anta&ubreve; nelonge demandis pri tio en
>SCE kaj mem kontribuis loka&jcirc;aron por eo_US.
>
>Anta&ubreve;e, Debian havis loka&jcirc;aron por eo_EO, sed oni forigis
>&gcirc;in,
>ver&scirc;ajne &ccirce;ar &gcirc;i estis tute fu&scirc;a rilate LC_COLLATE
>kaj misfunkciigis
>Perlon. Mi &scirc;atus krei malpli fu&scirc;an version de eo_EO kaj peti, ke
>oni
>inkluzivu &gcirc;in denove.
>
>Mi aldonas malneton.

04/12/2002

 Laux diris al mi Eric Lesh nuntempe ne nur Debian havas tion kiel eble
ankaux Red Hat kaj Mandrake. Tion mi demandis al li kiam mi sercxis lokajxaron
e-an oficialan en reto kaj trovis nur rpm-an de Mandrako sed ne elsxutebla
pro reta problemo.

 Mi volas diri tion kvankam eble jam estas dirita en cxi tiu dissendlisto
por ke alia kiu sercxu pri tio en reto sciu ke jam ekzistas oficiala
(deinstalada) lokajxaro en Debian. Nun mensagxoj de cxi tiu dissendlisto ree
estas metata en reto male al kio okazis de 07/2001 gxis 07/2002.

>Por provi &gcirc;in en Debian kun libc6 >= 2.2, kopiu la dosieron &gcirc;in
al >/usr/share/i18n/locales/eo_EO, aldonu la liniojn

>eo_EO ISO-8859-3
>eo_EO.UTF-8 UTF-8
>
>al /etc/locale.gen, kaj rulu locale-gen (kiel radiko).

 De mia jxus instalita Debian 3.0:

kafka:/home/dijz# ls -la /usr/share/i18n/locales/eo*
-rw-r--r--    1 root     root         6040 Apr 28  2002
/usr/share/i18n/locales/eo_EO
kafka:/home/dijz#

 Kaj mi demandos ankaux:
 En /etc/locale.gen aux /etc/locale.alias ne estas io ajn pri esperanto.
 Cxu mi metu mane?

 Kie estas dosiero Compose de E-o en dosierujo /usr/X11R6/lib/X11/locale/?
 Mi ne trovas, por solvi problemo de e-a tajpado..
 Se mi meti mane tion en /et/locale.gen, Compose devus esti en
/usr/X11R6/lib/X11/locale/en_US.UTF-8/ ?

 Nu, en mia /usr/X11R6/lib/X11/locale/en_US.UTF-8/ ne estas iu ajn dosiero
krom XLC_LOCALE.

 Mi antauxdankas,

 Luiz