Re: Saluton

Robert Thomson <sirrmt@dingoblue.net.au>:

> Mi estas lernas Esperanto jam nun.. bonvolu ne menso mi eraroj. 8-)
>
> Mi havis konas Debian multaj jaroj nun.  1996-1997, kaj Esperanto por
> cxirkaux 2 semajnoj.
>
> Mi deziris al prezentas mi mem. :-)
>
> ... Saluton. 8-)

Saluton al vi!

Ĉi tiu dissendolisto estis tre trankvila lastatempe ...

Eble iu ne jam scias: Debian 2.2 estis eldonita!

Mi pensas, ke ankoraŭ estas nur 5 esperantigitaj pakoj en Debian:
boot-floppies grep menu mutt texinfo

Ŝajne la ekzisto de eo.po en la fonto ne garantias, ke la Debian-pako
havos ĝin. Ekzemple, la Debian-pako de gnupg ŝajne ne havas la
esperantan tradukon.

Edmundo