Re: Linukso

Je 1999/07/05(1)/12:07, Pasquale Zapelli montris sian geniecon skribante:
> Karaj
>
> Mi povus kontribui al aktivado de la listo afishante kelkajn miajn
> problemojn kun Linukso. Mi tamen uzas (kiel komencanto) Mandrake 6.0, kiu
> estas distribuo bazita sur RedHat 6.0.
>
> Chu la debiana administranto de la listo permesus priparoli problemojn de
> uzantoj de nedebianaj distribuoj?

Laux mi jes.

Se mi ne eraras tio cxi estas la nura esperanta listo pri linukso,
kaj pro tio estis decidita ankaux permesi paroli pri aliaj distribuoj.

Kial entute vi elektis tion alian distribuon, kvankam tiom da
esperantistoj jam elektis Debianon ja estas alia demando:)

Gxisas vin,
joostje