Re: xntp3

> Intertempe mi sukcesis funkciigi ^gin hejme: la truko estis longe
> atendi, ^car xntpd bezonas iom da tempo (^c. dek minutoj a^u simile)
> por agordi sian horlo^gon kaj ekservi la rezulton al aliaj klientoj.
Povas dauxri ecx pli longe, sed ne tro.

> Laboreje mi ne sukcesis funkciigi ^gin, kaj mi suspektas, ke kulpas la
> fajromuro,
Tiam la plej bona solvo estas ke la fajromuro mem farigxas NTP-servilo.
Do petu tion al la administranto de tiu fajromuro. Aux petu lin tralasi
NTP.
> ^car "ntpdate -d" funkcias, sed "ntpdate" sen -d ne
> funkcias. Se iu scias manieron funkciigi ntpdate a^u xntpd, tiel ke
> ^gi efektive aktualigas la horlo^gon, tamen ne uzas privilegian
Per Linukso vi povas fari multon. Cxu via havas kroman komputilon ie?
Provu jenon:
  ligu nur la kroman komputilon al la reto.
  instalu Linukson kun ipchains aux ipfwadm sur gxi kaj maskan subtenon
     en la kernon.
  ligu vian cxefan pere de la kroman al la reto.
Kiam vi nun forsendas UDP/IP pakedon kun privilegitan pordon de la cxafen
komputilon, la maskan subtenon de la kroman komputilon tradukas pordojn.
Mi ne estas certe, cxu la privilegataj pordoj restas privilegitaj, sed
eble estas pli facile sxangxi tion en la kernon ol sxangi xntpd.

Sukceson, Johan

--
	<Johan.Swenker@HetNet.NL>

	"Some people claim that the UNIX learning curve is steep,
	 but at least you only have to climb it once"