Re: KDE

Esperanto GNU/LI List <eo@li.org> writes:

> Mi ^jus legis ^ce http://www.lwn.net/, ke Troll fordonos sian
> Qt-bibliotekon kiel liberan programaron. Tio signifas, tute subite, ke
> KDE tamen povos i^gi la normo por Linukso. Do la laboro de Volframo
> subite i^gas des pli valora.
>
> Anta^ue kaj Debian kaj KDE rifuzis akcepti KDE kiel normon por siaj
                         ^^^ Red Hat???
> distribuoj pro la problemoj ^cirka^u Qt.

La libereco de QPL estas iom stranøa, almenaý nun estas multaj
diskutoj en multaj retejoj.  La problemoj þajne estas, ke
GPL-programojn oni ne rajtas kunigi kun QPL-programoj, kaj ke oni ne
povas elpreni eron el QPL-programo kaj enmeti øin en alian liberan
programon.

Mi tute ne certas ke KDE nun iøos Debianero, sed eble RedHat nun
rekonsideros KDEn.

Sed krome mi persone pensas, ke KDE estas tro Windowsa, kaj mi ege
þatas la diverseblecon de Gnome.

/Tomaso
--
  Thomas M Widmann  | Master's Student | Programmer  | Uni-parken 8, 2. v.333
viralbus@ling.aau.dk|Ling. & Comp. Sci.| CCI Europe  | DK-8000 Arhus C, Danio