Debian 1.3

Mi forgesis instali netbase kaj netstd en mia Debian-1.3-sistemo anta^u
ol malkonekti ^gian KD-legilon, kaj mi e^c ne plu havas KD-on de Debian
1.3. Aktualigi la tutan sistemon per disketo ne estus amuze, do, ^cu iu
havas ^cemane la Debian-1.3-eldonojn de tiuj pakoj kaj povas disponigi
ilin al mi per FTP, HTTP a^u e^c retpo^ste?

(Mi supozas, ke netbase kaj netstd sufi^cas, tamen eble estas aliaj
pakoj bezonataj.)

(La^u www.debian.org oni povas preni de:
ftp://ftp.infodrom.north.de/pub/debian/dists/bo/
Tamen tio ^sajne ne funkcias.)