Re: presiloj

> ^Cu iu havas aktualan sperton pri la a^cetado kaj agordado de presilo?
> ^Cirka^u 150 ^gis 200 e^uroj mi rimarkis jenajn presilojn: Hewlett
> Packard DJ670C, DJ400L; Canon BJC 250, BJC 4300; Epson Stylus 400.

Mi mem havas BJC 4300. Suficxe bone funkcias, sed tamen bezonas
ghostscript 5.0 (la ne-libera versio). Krome, gxi estas iom malrapide,
sed tion min ne tro gxenas. Mi ja scias nenion pri la aliaj presiloj,

(Se vi volas ke mi presas por vi pagxon, donu al mi PostScript datumon,
kaj mi enposxtigos la pagxon. Tamen, mi versxajne dimancxe forveturas feriaren)

Gxis,