Re: la kerno ktp

> Alia demando: kiel oni faru ta^ugan savdisketon? Mi ne celas simple
> kopii /vmlinuz al /dev/fd0, ^car tia kopio de la kutima kerno neniel
> helpas, se la sistemo mortas dum la startigo pro eraro en /etc/rc.?/,
> ekzemple. A^u ^cu ekzistas magiaj klavopremoj por haltigi la startigon
> en frua stadio?

Mi mem respondu tiun lastan demandeton:

Se oni premas CTRL tuj ^ce la starto, oni ricevas la invitilon de
"mbr" (kiu ^ce mi estas "2FA:") kaj povus elekti alian startigeblan
diskodivida^jo, se oni havus.

Se oni premas SHIFT tuj post la apero de "LILO", oni ricevas la
invitilon "boot:" kaj povas tajpi "Linux single" a^u "Linux emergency"
por starti sen la plej multaj /etc/init.d/-aferoj.