CNC - samarbeid

Hei,

I over 30 år har vi drevet med bearbeiding av metaller og plast, og vi tilbyr CNC-dreiing og fresing.

Vi leverer tjenester av høyeste kvalitet på kort tid, noe som gir oss konkurransefortrinn.

Vi fremstiller både lave antall og store serier av produkter. Takket være vår erfaring er vi i stand til å optimalisere produksjonstiden og forbedre effektiviteten, og som konsekvens også redusere kundens enhetskostnader.

Vi gjennomfører omfattende ordrer, bl.a. for firmaer som driver med produksjon av industri- og landbruksmaskiner, gastronomi maskiner, belysning komponenter samt maskiner for bilbransjen og industriell automatisering.

Løsningene våre brukes av bedrifter fra Tyskland, Danmark, Nederland, Sverige og andre EU-land.

Hvis dere er interessert i tilbudet vårt, vil jeg gjerne gi dere detaljert informasjon. Jeg blir veldig takknemlig om dere svarer på dette brevet.

Beste hilsener,
Bjørn Dahl