Prosjekt av en ny applikasjon

Hei,

jeg vil gjerne avtale et onlinemøte med deg (eller en annen beslutningstaker) angående et mulig samarbeid.

Det har blitt bevist at støtte fra våre utviklere og ingeniører av mobile applikasjoner og webapplikasjoner, i gjennomføringen av prosjekter, øker antallet salgsmuligheter og utfyller strategiene for produktutvikling og service.

Vi jobber for både store korporasjoner og lokale norske selskaper.

Hvis du er interessert, vil jeg gjerne ringe deg for å finne ut om vi kan samarbeide. Angi datoer som passer deg best!

Viljar Bodvar