Re: Debian Linux 26års kalas på Goto10 ??

Någon i vårat Team som är smartare än mig, kom på att man kan boka tider själv på eran hemsida som gratis medlem i Goto10 vilket jag har vart sen Maj 2017

Så planen ser nu ut såhär på 26års dagen för Debian dvs Fredag 16:e Augusti Träff på Goto10 16:00-17:00 och sen eventuell pizza och öl i stan och dagen efter Lördag 17:e Augusti träff på Mcdonalds i Kista för folk som behöver lite extra möte för att signera GPG nycklar eller uppdatera något i IRC-Kanaler och Hemsida etc för Debian Sverige