Re: ik wil meedoen en een antwoord van een menselijke e-mail accoutn ?

Lingua franca after the dutch text

On Sun, Nov 22, 2020 at 12:13:34AM +0100, Richard wrote:
> Haloo Debian,

Hallo Richard,

> Ik heb wat e-mails verstuur den wil nu eindelijjk meedoen maar dan moet
> iemand wel reageren op mijn e-mails?

Ja, aansluiting vinden is uitdagend.

Wat tips:

* Heb iets wat je leuk/belangrijk/goed/interresant vind
* Maak dat kenbaar
* Kijk wat er gebeurd
* Ga er vanuit dat er meerdere pogingen nodig zijn
* Er is een nederlandstalige mailinglist debian-user-dutch@lists.debian.org
* Engels is echter de gangbare taal in Debian
* Ben ge-aboneerd op de ML waar je berichten naar toe stuurt
* Weet dat jij zelf moet afhalen, verwacht niet dat het je gebracht wordt
* Ga voor wisselwerking, dus geven en nemen

English:

Regards
Geert Stappers
Internet