Automatisk svar når du er borte fra kontoret: Your details

Hei,
til din informasjone har jeg nå tatt påskeferie og er tilbake den 14. april så jeg får ikke besvart din henvendelse etter den datoen

Jeg får av og til mail som skal til L a r s   B j e r k  E (!!!!!!!!!!!!!!) skulle din mail dit så er den  F E I  L S E N D T og  vil den bli liggende i min innboks til jeg er tilbake på jobben- Var den feilsendt så prøv på nytt

Er det noe som haster må gjerne prøve å nå meg på mobiltelefonen 95 19 71 78 . Den vil være avslått mesteparten av tiden så et alternativ er å sende en tekstmelding / lese inn på mobilsvar -så ringer jeg tilbake ved en passende anledning

Ha en riktig god forsettelse på dag

Lars Bjerk