Re: Podkrecanie PII 300 ?

Witam!!!

Arek Chrzescian 4DT napisal:

Mam podobna sytuacje :)))

On Mon, 19 Oct 1998, £ukasz Rzepecki wrote:

> Mam plyte ASUS P2B (BX), procek Intel Pentium II 300MHz
> i pamiec RAM 2 x 64MB 100MHz.
>
> Oryginalnie taktowanie bylo ustawione na 4.5 x 66MHz.
>
> Zmienilem na 5.0 x 66MHz, ale nadal jest 300MHz ?!
>
> Czy ten procek ma jakies zabezpieczenie, czy co (bo poprzednio
> mialem zwyklego P166MHz i nie dalo sie go zmusic do pracy
> z czestotliwoscia ponad 190MHz - tzn. moglem tylko zmienic
> czestotliwosc BUS'a na z 66 na 75MHz, mnoznika sie nie dalo 2.5) ?
>
> Moze lepiej sprobowac ustawic 3.5 x 100MHz ?
>
> Ale jesli on ma na stale 4.5, to czy nie zrobi
> mi sie z tego 3.5 x 100MHz = 450MHz ;-) ?

Ludzie! ostatnimi czasy chyba Intel cos namieszal w prockach.
Znajomy nie mogl odpalic Celerona z busem wiekszym niz 83 MHz.
Probowal wszelkich sposobow - autodetekcja won, zaklejanie nozki itd.
Mamy oto chyba jakas ciekawostke...

akane...

P.S. Wyglada to tak jakby po kolei przestawiali swoje linie produkcyjne
        na zmodyfikowane scalaki. Czyzby koniec z kreceniem prockow ???