Linux algemeen

Nederlands !!!!

Wilde het wel eens met Linux proberen en liep tegen KNOPPIKS aan.
Dat werkte van GEEN kanten omdat Nero.5 het verdomd
om een CD te branden.
Daarna bij DEBIAN aangekomen, waar het branden wel lukte maar waar absoluut niet mee te werken valt !!!!!!
Een READ.ME file met regels van 255 tekens is wel erg
amateuristisch.
In de FAQ van DEBIAN het volgende gelezen :
Als het niet lukt neem dan KNOPPIKS .................,
en daarbij zijn we weer bij het bekende IT-rondloopje
aangeland.
Ik werk zo'n 20 jaar met computers, programmeer in DELPHI en kom daar uiteindelijk wel uit, MAAAAAAR,
de ergernis loopt alweer van de trappen en moet helaas
konstateren dat er GEEN verschil bestaat tussen een
LINUX-IT-FREAK  en een WINDOWS-IT-FREAK.
Allemaal een grote bek maar preataties,ho maar :
1 : smalkanaal denkend
2 : lekker ingewikkeld doen
3 : gebrek aan kennisoverdracht
4 : geen mensenkennis

Nog iets uit de FAQ :
" Is er ook een DEBIAN live CD beschikbaar ? "
Neen, die is er niet.
WAAROM NIET !!!!!!!!

Van KNOPPIKS is wel een live CD te koop, maar ik waag me er niet aan, omdat ik er na bovengenoemd ervaringen
ernstig aan twijfel of dat WEL werkt.

Finale,

Het doel van LINUX wordt met voeten getreden.
De drempel licht VEEL te hoog.
Jullie maken er een zootje van !!!!!!!!!!!!!!!

Ik tob wel door met Windows ( dat werkt tenminste) en het
maakt kennelijk niet uit of je door de hond of de kat
wordt gebeten.

GAAAAAAAAAAROETEN