Opgehaalde jigdo i386

Beste,
OS = Windows 2000 prof.
Brandersoftware nieuwste NERO

Heb opgehaald de JIGDO TEMPLATE 1 t/m 7
Alles wat te vinden was over JIGDO gelezen maar snap er nu helemaal geen bal meer van.
De vraag is nu "Hoe maak ik van die opgehaalde TEMPLATES -ISO-bestanden?" om ze naar CD's te branden zodat ik deze kan gebruiken voor installatie e.d.
Geprobeerd met NERO volgens de instructies van veelgestelde vragen een CD te maken maar die is niet benaderbaar en ligt dus in de prullenmand :-)

Johannes Baank Sr.
Lijteplein 8
9247 EN - URETERP
Telefoon: (0512) 30 34 24 Fax: (0512) 30 38 81