hy

buna ziua....
numele meu este Adrian Dabu si sunt din romania...tin
neaparat sa va spun ca sunt absolut indragostit de
Debian,distributia pe care dumneavoastra o
dezvolati...
As vrea neaparat sa fac rost de o copie a acestei
distributii...
Am incercat sa downloadez,dar trebuie sa stau prea
mult.Nu posed o linie puternica pentru a downloada
Debianul repede,ci de o conexiune Dia-up,care nu
scoate mai mult de 5k/sec,uneori merge chiar foarte
prost si nici gand sa downloadez un fisier mai mare.Si
in tara mea,serviciile telefonice pentru internet sunt
foarte scumpe si nu-mi pot permite...
Am incercat si sa cumpar cd-uri de la magazinele
on-line pe care dumneavoastra le mentionati,dar:cer
prea multi bani,nu au distributii decat pe 8 cd,deci
cer prea mult...nu trimit pachete in romania,fiindca
tara mea este rau famata la capitolul
internet&haching&cracking...
Va rog sa-mi spune-ti un magazin virtual,care vinde
produsele ceva mai ieftine...trimit si in romania,sau
trimitetimi-le mie prin posta,nici o problema va voi
da adresa,si voi plati in ramburs...
Accept orice varianta,orice...
Cu acestea fiind spuse va las cu bine si astept cu
nerabdare raspunsul dumneavoastra!