Re: Cubietech Cubieboard3 / Cubietruck support under Debian Jessie?

On Tue, Oct 28, 2014 at 09:00:10PM +0000, Andrew M.A. Cater wrote:

> but not necessarily HDMI / VGA.
>
> Audio??

Audio driver support for the A20 SoC used in the Cubietruck is still
work in progress.

Regards,
Karsten
--
Gem. Par. 28 Abs. 4 Bundesdatenschutzgesetz widerspreche ich der Nutzung
sowie der Weitergabe meiner personenbezogenen Daten für Zwecke der