Effe snel tussendoor

Beste,

De laatste dagen - weken, ontbreekt het me volledig aan tijd om onze reguliere nieuwsbrief te bezorgen over het monetaire systeem in het algemeen. Mijn excuses hiervoor.

De reden is, dat we het op ons bedrijf stervensdruk hebben
met hetgeen er allemaal momenteel gebeurt in de wereld en eigenlijk heeft dat net allemaal voor een deel te maken met wat we schreven en schrijven in onze nieuwsbrieven.
Iedereen, en niet enkel onze lezers, beginnen blijkbaar allemaal tegelijk gaan door te krijgen dat we niet alleen op medisch- en gezondheidsvlak voor zware uitdagingen staan, maar ook op economisch en financieel vlak.
Inderdaad, de laatste weken zijn de beurzen wereldwijd reeds 25% a 30% de dieperik in geduikeld en dit is slechts een begin.

Dus heel wat mensen hebben eieren voor hun geld gekozen en halen gelden uit aandelen, obligaties, fondsen, beurzen en investeren dit geld nu in fysiek goud en zilver.
Daarnaast weten en denken (terecht) heel wat mensen dat de gevolgen van de beursinstortingen zich zal omzetten in een nieuwe financiële (bankencrisis) en willen zo weinig mogelijk geld aan dit risico blootstellen en kopen met het resterende geld ook fysiek goud en zilver in. Dit brengt met zich mee dat we een ware stormloop hebben op fysiek goud en zilver en brengt ook mij in tijdsnood wat betreft de normale nieuwsbrieven...

Ook krijg ik talloze mails, facebook berichten, telefoontjes enz met vragen over goud, waar kopen, hoe kopen, wat kopen enz...
Daarom dit mailtje snel tussendoor.
Ik bezorg je een aantal linken waardoor je heel snel dat het resultaat komt van wat je zoekt :

> GOUDBAREN KOPEN
Via deze link komt u direct terecht op de webshop pagina waar je direct goudbaren kan bestellen. Dit vanaf 1 gram tot en met 1 kilo. We hebben 6 verschillende merken van goudbaren, allemaal nieuw met certificaat met LBMA keurmerk. Kijk maar eens rond, maar via de directe link kom je op de goudbaren van Umicore. Momenteel staan die het goedkoopste in alle gewichtsklasses. Bovendien koopt u via ons aan de scherpste en beste prijzen Umicore baren in Europa.

> MONSTERBOXEN ZILVER KOPEN

Via deze link komt u tot een speciale productcategorie. Namelijk monsterboxen zilver. Dit zijn zoals de naam het zegt, grote boxen met 250 of 500 munten in 1 grote box. Mensen die op zoek zijn naar fysiek zilver, zonder BTW en zo dicht mogelijk tegen de grondstofprijs van zilver, moeten hier kijken. Ook in deze product categorie bieden wij Europees de absolute bodemprijs.

> GRATIS EN VRIJBLIJVEND VERKENNEND GESPREK

Kent u nog niet genoeg over goud en zilver kopen of verkopen, of wat te kiezen, munten of baren? Of hoe best te spreiden?
of u ilt meer informatie hoe u in goud en zilver kan investeren zonder neerwaarts risico...?
Dan kan u via deze weg uw gegevens insturen en wordt u gecontacteerd voor een vrijblijvend adviesgesprek

Groeten en tot binnenkort,

Johnny Verkuringen
Marktanalist Europese GoudStandaard
johnny@europesegoudstandaard.be