Locurile cele mai bune în Europa

Title: Locurile cele mai bune în Europa
Experiență  Românilor care lucrează în străinătate
Citiți părerile oamenilor care deja au lucrat cu noi

Selectați cele mai bine plătite oferte din Europa.

Înbunătățiți-vă nivelul limbii. Datorită folosirii limbii străine vă puteți perfecționa.
Maria Z.
Îngrijitoare  | Germania | 2016 - 2017

Am lucrat în Germania numai câteva luni , dupa care am reușit să vorbesc așa de bine încât oamenii de acolo mi-au intrebat daca sunt de origine nemțească. Am învâțat numai la școală.

Vizitați destinația voastră de vis. Cunoașteți țara respectivă dintr-o altă perspectivă decât un turist simplu.
Ana A.
Menajeră | Anglia | 2016 - 2017

Întotdeauna mi-a plăcut să călătoresc ,datorită agenției de recrutare este foarte simplu.Când undeva nu mai vreau să stau anunț pe ei sa-mi caută un alt loc de muncă într-un alt oraș. Este mult mai simplu decât să fac rezervare la o agenția de turism.
Economisiți fonduri substanțiale deoarece cazarea și transportul sunt asigurate.

Ioana L.
Îngrijitoare | Austria | 2016 - 2017

Înainte de a pleca la lucru am absolvit un curs de îngrijitor pe care mi-a platit agenția. Nici pentru drum nu am cheltuit nimic, mi-a asigurat agenția.
Nu mai trebuie sa căutați un alt loc de muncă. Ajunge daca ne spuneți așteptările dvs. și noi rezolvăm.
Haideți îndrăzniți să experimentați aventurile împreună cu noi

Pe site-ul nostru zilnic puteți vizualiza oferte noi.
google+ facebook twitter
© 2017 All Rights Reserved