Sulik.sk - Sloboda a Solidarita ma program, ktory sa da citat

Heslom dna nie su sladke reci o silnom socialnom state, ktory vsetko vsetkym da a potom skrachuje.
Heslom dna je zodpovednost a taky je aj nas program. Okrem toho, ze je konkretny a odborny, je aj zodpovedny.

Ako jedina strana sme vycislili dopad kazdeho jedneho bodu nasho programu a tiez vravime odkial na to. Citajte viac tu: http://richardsulik.blog.sme.sk/c/227225/Sloboda-a-Solidarita-ma-program-ktory-sa-da-citat.html

  S pozdravom

  Richard Sulik

V sobotu 12. juna volim stranu SaS

V pripade, ze nechcete dostavat newsletter, poslite prosim prazdny mail na odhlasit@sulik.sk