web tasariminizi 29 tl ye yapmak istermisiniz ? binlerce çeşit şablondan istediginizi secerek...

Web Tasarimi Yapacaksiniz!
Her şeyi sifirdan yapmak çok mu zor?
Yani elinizde hiç web site şablonu yok!
Işte size firsat

sadece ve sadece

29 tl.

Üstelik dvd yi sipariş ediyorsunuz teslim aldiktan sonra ödemesini yapiyorsunuz.güvenli bir şekilde egitim dvd sine sahip oluyosunuz.

Yapmaniz gereken tek şey adresinizi mail olarak göndermeniz ve bu egitim seti ile daha güvenli internet kullanimina başlamaniz.

Sipariş için :

Iletişim       tuana@grmegitim.net

Gsm           05325702049

Webmaster setlerimizden yararlanarak istediginiz görünüm, tip ve seçeneklerde binlerce çeşit web sayfasi oluşturabilir içeriklerini degiştirebilirsiniz.

Setlerimiz Türkiye`de bulunamayacak kadar çok örnek
web sitesine ve yardimci dosyalara sahiptir.

dvd`nin Tamami full dolu ve
sikiştirilmamiştir, örnek site ve dosyalarin üzerinde çok basit işlem yapilabilmekte
kendi sitenizi veya iş amaçli sitelerinizi kolayca oluşturabilirsiniz.

1.CI DVD IÇINDE

1.000 adet htlm hazir site
1.000 adet htlm psd´li,flashli hazir site

700 adet htlm psd´li,flashli hazir site

1.000 adet htlm psd´li, flashli hazir site

200 adet template monster ( htlm,flash,psd ) hazir siteler

150 adet template monster ( htlm,flash,psd ) hazir siteler

2.CI DVD IÇINDE
80 adet template monster ( htlm,flash,psd ) hazir siteler

35.000 adet web siteleri için Clip Art ( küçük resim,simge dosyalari) 11.500 adet midi ( ses ) ve 7.500 adet background ( arkaplan ) resmi

4.500 adet ses dosyasi

VE

DVD içinde site tasarimi yapmayi bilmeyenler için resimli anlatimda mevcuttur

Hemen sipariş ver...

iletişim:0532 570 20 49

tuana@grmegitim.net