Va? dobry odpoved vy?aduje.

(Vykonny reditel a financni reditel)
Hang Seng Bank Limited
Des Voeux Road v roce 1983, stredni
Hong Kong SAR
Email: (patrickskwwchans@yahoo.com.hk)

Va? dobry odpoved vy?aduje

Je pochopitelne, ?e byste mohla byt trochu chapavy, proto?e nemate Know Me, ale
mam lukrativni obchodni navrh spolecneho zajmu podelit se s vami. Dostal jsem
va? odkaz na me vyhledavani pro nekoho, kdo jsme Obleky Navr?ena obchodni
vztah.

Ja jsem pan Patrick Chan vykonny reditel a financni reditel v Hang Seng Bank
Ltd Mam Obscured obchodni navrh pro vas. Budu potrebuju, abys mi pomahat pri
realizaci podnikatelskeho projektu z Hongkongu do va?i zeme. Jedna se prevod
velke castky penez. V?echno, co o teto transakci musi byt provedeno legalne bez Hitch. Prosim sna?i dodr?ovat velmi diskretne ve v?ech zale?itostech tykajicich
se teto problematiky.

Jakmile fondu byla uspe?ne prevedena do sveho uctu, musi Sdilime v pomeru,
ktery by se dohodne nas oba. Budu radeji, kdybys me najdete na mem soukromem e-
mailovou adresu (Email: (patrickskwwchans@yahoo.com.hk) a nakonec po tom jsem
vam poskytne vice informaci o teto operaci.

Prosim, pokud jste nemeli zajem odstranit tento e-mail a nebudou lovit me,
proto?e ja jsem uvedeni sve kariery a ?ivot me rodiny v sazce s timto podnikem.
I kdy? nic neni nic podniknuty ziskal.

Va?e nejbli??i reakci na tento dopis oceni.

S pratelskym pozdravem,

Pan Chan