Bugg i webml-instruktionerna för svenska Debian

Hoppas det är OK att rapportera detta här?  Någon tycks ha tagit i lite för hårt
vid översättningen till UTF-8.  (Jag gissar att fakta kanske också behöver ses
över, men min patch försöker i första hand åtgärda att texten blivit
oförståelig.  Att sidorna nu använder UTF-8 är en kvalificerad gissning i
sammanhanget.)

--- HOWTO_svenska	2011/03/16 20:49:19	1.24
+++ HOWTO_svenska	2012/03/13 11:47:44
@@-36,3 +36,3
-Använd _inte_ å och liknande. Dels är det fullt legalt med
+Använd _inte_ å och liknande. Dels är det fullt legalt med
 åttabitarstecken även normalt sett, dels är sidorna explicit deklarerade att
-innehålla ISO 8859-1.
+innehålla UTF-8.

Ref: http://anonscm.debian.org/viewvc/webwml/webwml/swedish/om_svenska/