Re: Buna ziua

On 14-09-2030, at 11h 52'32", Expert Design Media wrote about "Buna ziua"
> Buna ziua,
>      Ma numesc Matei Lucian si activez in cadrul firmei Expert Design Media. Prin acest email va propunem sa imbunatatiti website-ul firmei dumneavoastra. Va oferim solutii complete de web
> design ( Design, Gazduire, suport tehnic, promovare, optimizare etc.) cu deosebit profesionalism. Putem crea pentru dumneavoastra o oferta personalizata de servicii de promovare web, web
> design si dezvoltare web la preturi de exceptie
>      Asteptam cu deosebit interes un raspuns din partea dumneavoastra sau a unui reprezentant al firmei dumneavoastra..

 En:
Not clear if this is spam or not. Official language for Debian
mailinglists is English. If you wish to help please start with reading
this page: http://www.debian.org/devel/website/. For help in Romanian
language see http://www.debian.org/international/Romanian.

 Ro:
Nu mi-e clar dacă este mesaj de spam sau nu. Limba oficială pe listele
debian este engleza. Dacă vreți să ajutați citiți întîi pagina de la
http://www.debian.org/devel/website/. Pentru ajutor în limba română
vedeți http://www.debian.org/international/Romanian.

Ionel