Re: nowa szata graficzna za darmo

He would like to create new layout for our page for free. I told him what
are our prorities and that's not so easy to create such layout for our
whole webpages.

On Sun, Jun 04, 2006 at 08:40:56PM +0200, Kamil Powiecki wrote:
> Witam
>
> Jestem projektantem stron www. Mogę stworzyć dla państwa nową szatę
> graficzną zupełnie za darmo, ponieważ jestem obecnie na etapie zbierania
> prac do portfolio.
>
> Proszę o odpowiedź czy są państwo zainteresowani moją propozycją.
> Oczywiście odpowiedź pozytywna nie oznacza tego iż muszą panstwo
> zaakceptować zaproponowany przeze mnie layout, ponieważ wszystko zależy od
> tego czy sie on panstwu spodoba czy tez nie, z czego doskonale sobie zdaję
> sprawę.

> [...]

Cześć Kamil.

Strony Debiana budowane są z plików WML i stawiamy głównie na ich
dostępność w każdej przeglądarce (również tekstowej). Doskonale zdajemy
sobie sprawę, że obecny wygląd naszych stron nie jest może najpiękniejszy,
ale jest funkcjonalny i mogą z niego korzystać również osoby niedowidzące
bądź niewidome.

Doceniamy chęć pomocy i ulepszenia naszych stron, ale jest to naprawdę
ogromne przedsięwzięcie i praktycznie nie do zrealizowania ot tak sobie.
Staramy się raczej wprowadzać zmiany sukcesywnie.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland