FW: Apróhirdetés

Tisztelt Deák Sándor úr!

Hirdetését e-mailben is megrendelheti.

Küldje el a kívánt szöveget, a megrendelő pontos elérhetőségeivel, ahová a hirdetés díjáról szóló csekket kipostázhatjuk.

Hirdetés díja: 125 Ft/szó

Kerettel való kiemelés: 500 Ft/hó

Képpel való megjelentetés: 5000 Ft/hó

Hirdetését az áprilisi számunkban tudjuk először megjelentetni, áprilisi lapunk március 31-én fog megjelenni.

Amennyiben feltételeink kedvezőek az Ön számára, várjuk mielőbbi megrendelést, melyet február 19-ig adhat le.

Kérem jelezze, ha áfá-s számlát szeretne igényelni.

Üdvözlettel:

Blázy Zsuzsanna

Mahor Szerkesztőség