Re: karty graficzne -Debian

He wrote about some problems with running X server on Woody.
I sent him to the proper mailing list.

On Mon, Jul 26, 2004 at 01:28:22PM +0200, andkla wrote:
> Szanowni Państwo
> Córka jest studentką informatyki i na uczelni korzystają głównie z Linuxa,
> dlatego żeby doskonalić swoją znajomość systemu kupiła sobie i zainstalowała
> Debiana - Woody. Sama instalacja nie nastręczyła większych kłopotów ale nie
> możemy uruchomić X. Moim zdaniem problem tkwi w tym, że system nie widzi
> karty graficznej zainstalowanej w komputerze (S3 Graphics ProSavage DDR,
> monitor AOC Spectrum 7F).
> Gdzie ewentualnie można znaleźć sterowniki do w/w urządzeń lub co zrobić ,
> [...]

Przede wszystkim lista dyskusyjna debian-www nie jest dobrym miejscem do
zadawania takich pytań. Ludzie dyskutujący tutaj zajmują się opieką nad
stronami www Debiana.
Ponadto jest to lista angielskojęzyczna, a tym samym 99% czytających nie
bardzo zrozumiało o co chodzi ;)

Tego typu pytania najlepiej zadawać na liście debian-user-polish.

Wracając do przedstawionego problemu.
Jedyne sterowniki jakie znalazłem znajdują się pod adresem:
http://www.viaarena.com/?PageID=184#ProSavageDDR

Z tym, że widzę tam jedynie pakiety dla innych dystrybucji niż Debian.
Może to nastręczać trochę trudności w instalacji.

pozdr,
fEnIo

--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska