Kérdés

Üdvözletem!

Én Olasz Attila vagyok és szeretnék feltenni egy kérdést.
Előszöris: Az egyik barátomnál láttam egy Linuxot (Debian) és nagyon
megtettszett. Tetszett a kezelése és az egész megvalósítás.
Megkértem, hogy rakjon fel nekem is egyet és ezt ő meg is tette.
Viszont a kezelése nem igazán megy nekem. Szeretnék többet
megtudni az egyes programokról, beállításokró. A barátom
megkérdezhetem persze, de Ő nincs mindig mellettem, hogy segítsen
nemek.
A kérdés tehát így hangzik:
Nincs-e valami olyan leírás, mely kielégíti a vágyaimat. Valami könyv,
melyben részletesen le vannak írva a lehetőségek. Tisztába vagyok
vele, hogy az összes ismeretet könyvből nem lehet elsajátítani, mivel
nap mint nap különböző programokat írogatnak a rendszer alá. De
legalább az alapokat szeretném lefekteteni. Fontosabb parancsok...
Szeretném ha választ kapnák levelemre, és ha létezik valamilyen
irodalom, vagy található a web-en részletes leírás azek címét
megosztaná(tok)(d) velem.
Köszönettel:
Attila