Re: wspolpraca

To nie jest najlepszy adres. Zobacz http://www.debian.org/misc/merchandise
 - zwłaszcza uwagi na końcu tej strony. Poza tym o ile to możliwe pisz
po angielsku.

(I pointed him at the merchandise page - see below for translation of
his message).

On Mon, Sep 02, 2002 at 10:23:31AM +0200, bieniu wrote:
> Chcialbym nawiazac wspolprace z debian.org (oczywiscie jesli to mozliwe)
> Moja propozycja to propagowanie debiana jako jednego z lepszych odmian
> linuxa poprzez gadzety, moja propozycja sa koszulki z logiem i haslami
> i grafika. jestem grafikiem/webmasterem/adminem i korzystam z debiana.
> Mam 4 projekty koszulek. Mysle ze jest to dobry pomysl, a uzytkownicy
> debiana z checia beda nosic takie koszulki. Jesli pisze na zly adres e-
> mail prosze o adekwatny do mojej propozycji. Jesli moj pomysl sie
> spodoba prosze o odpowiedz podesle projekty tych koszulek.

I would like to establish cooperation with debian.org (if it is
possible, of course). My proposition is poromotion of debian as one
of better kinds of linux with use of gadgets. my proposition is T-shirts
with logo and slogans and graphics. I am a graphic
artist/webmaster/admin and I use debian. I have four projects of the
T-shirts. I think this is a good idea and debian users will wear them
with pleasure. If this is a wrong address to mail, please provide one
adequate to my proposition. If you like the idea, please answer - I will
send you the T-shirts' projects.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216