Re: mail lists

Tekrar selamlar,
daha once qmail+ldap+mailman ve postfix+ldap+mailman postfix+dbmail+mailman+psql paketlerini kullanarak uc farkli mail sunucu kurup test etmistim. en cok ta postfix+psql+mailman uclusunde oldukca iyi sonuclar aldim. sistemde sadece python olmasi yeterli aslinda ama aix icin birsey diyemeyecegim :)
iyi calismalar dilerim.

 ,''`.  Ozgur Karatas
: :' :  ozgur@ozgurkaratas.com
`. `'   http://www.ozgurkaratas.com