Re: ücret karşılığı mail server cözümü verebilecek olan varmı?

Selam,

"HABER" <haber@erse.com.tr> writes:

> [...]
> yapabildim.  yapamadıÄım ise mail gönrerirken server kendisi
> deÄil uzak bir smtpde remote smtp auth ile yada smarthost ile
> kullanıcı adı ve sifre ile mail yollaması...  bana bunu hem
> qmail ile hemde postfix ile uygulamalı yapacak gösterebilecek olan
> varmı?  sadece qmail olsada olabilir...  ama baÅtan belirteyim
> sınırsız bir bütçem yok...  ama bana istediklerimi
> öÄretecek birileri vakit ayırabilirse ücrette
> anlaÅabileceÄimi düÅünüyorum...  umarım yanılmam...
> yer istanbul merter...  eÄer sahÅen olmazsa teknoloji
> niÄmetlerinden faydalanarakta deneyebiliriz...

Bence bu iş ücret karşılığı yapılabilecek kadar karmaşık değil. Eğer
sadece qMail işinizi görüyorsa bir zaman önce EnderUNIX'e ip ucu[1]
girmiştim, Buradaki adımları uygulayıp sonuç alamıyorsanız lütfen
bildirin.

http://ipucu.enderunix.org/view.php?id=657&lang=tr

> ilker@erse.com.tr

Saygılar

--
Bu imza Süper İnek Güçlerine sahip değil

Cafer 'cfb' Şimşek
http://cafer.org