Yanıt: testing ve nvidia sürücüs� =BC?=

--- Selim YASAR <celoxant@gmail.com> yazdı:

> iyi geceler,
>
> birkaç gün önce indirdigim testing cdleri ile
> sistemi kurdum fakat gnome
> açıldığında ekranın ortasın da küçücük
> bir görüntü vardı. ekran kartının
> sürücüsünden olabileceği düşüncesi ile biraz
> araştırma yaptım ve bir howto y
> rastladım. orda şöyle diyordu : apt-get install
> linux-source-2.6.12
>
> komutu verdigimde çalışmadı. packages.debian.org
> adresinde sordugumda ise
> bulunamadı. hiçbir debian deposunda böyle bir
> adres yokmuş. başka bir yerde
> benzer bir belge yok. hepsi birbirinin aynısı.

> [...]
ekran boyutunuzu
dpkg-reconfigure xserver-xorg
ile ayarlamalısınız. Ama önce /etc/X11/xorg.conf
dosyasını bir yere yedekleyin ki varolan
ayarlarınızı kaybetmeyin.

sanırım çok çok değişik değerler girmişsiniz.
Ekran kartınız tanınmamış olsa hiç görüntü
alamazsınız. ekran ile ilgili gelen kısımlara
1024@768 'li ve frekansı da ekranınıza uyan bir
değer girin. kafanıza göre bir şey girmeyin lütfen.

Saygılar, Engin YILMAZ

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com