Re: ubuntu turkce karakterler yazmiyor

Cts, 2005-10-15 tarihinde 13:08 +0300 saatinde, mehmet turkoglu yazdı:
> Ubuntu 5.10 kurdum yalniz turkce karakterler yazmiyor bunu nasil
> halledebilirim? "at" simgesi de calismiyor

X'de mi yoksa konsolda mı böyle oluyor? Breezy'nin betalarından birisini
kurduktan sonra xorg.conf'da klavye ile ilgili ayarların hatalı olduğunu
fark ettim, tam olarak neresi hatalıydı hatırlamıyorum ama klavye
yapılandırması aşağıdaki gibi olmalı;

Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Keyboard"
        Driver          "kbd"
        Option          "CoreKeyboard"
        Option          "XkbRules"      "xorg"
        Option          "XkbModel"      "pc105"
        Option          "XkbLayout"     "tr"
        Option          "XkbOptions"    "shift:caps"
EndSection

İyi günler.

--
Erçin EKER
UIN:82166128

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerpring: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91