Bir kurulum problemi

                 Herkese merhaba,

Pazartesi günü ve bugün Sid'in 21 Ağustos verisyonu (godel.cs.bilgi.edu.tr'de bulduğum net install cd'si) ile laptop'uma kurulum yapmaya çalışıyorum. Ancak kurulumun sonunda exim4, gdm, kde, kdeutils, mutt vb. paketler için "dependency problem" gibi bir hata veriyor. Belki sunucuda problem vardır diye Belçika, Finlandiya vb. sunucuları da denedim. (ftp.tr.debian.org'u söylemiyorum bile) Bugünlerde yeni kurulum yapan ve buna benzer problemlerle karşılaşanlar veya çözüm önerileri olanlar var mı? Herkese şimdiden teşekkürler.

Mehmet Ali Aksoy