Firefox için depolar ve sürümler arası tercih

Merhaba,

Son mozilla-firefox güvenlik yaması ile web tarayıcım tabiri mazur görün
biraz sapıttı. Eklentiler, temalar, özellikler içindeki bazı pencereleri
açmaya çalıştığımda firefox göçüyor. Firefox'un .mozilla altındaki
ayarlarını sakladığı dosyayı sildim ama birşey değişmedi. Bende
tarayıcımı testing depodan kurdum. Normalde bu bir "upgrade" olduğu
halde aptitude "downgrade" olarak yorumladı.(Sanırım versiyon
numaralarından kaynaklı sarge 1.0.4sarge2 etch'te 1.0.4 görünüyor)
Herneyse asıl sormak istediğim kararlı sürümden deneme sürümüne veya
kararsız sürüme geçiş tarayıcımda herhangi bir güvenlik sorununa yol
açar mı?

Teşekkürler

Devrim