VFAT vs Türkçe

Merhaba,

Internet'te bu konuyla ilgili pek çok belge var ancak pek istediğim gibi birşey göremedim. Sorun şu.. Az önce sistemin tamamını UTF-8'e geçirdim. language-env ile yerel dizinimde ayarları değiştirdim. locale dediğimde de değişmiş olduğunu görebiliyorum.

Artık GNOME altında Türkçe isimli bir dosya oluşturduğumda konsoldan baktığımda adının düzgün çıktığını görebiliyorum. Bu arada /etc/fstab dosyasında diski iocharset=ISO8859-9 ve codepage=857 ile mount ediyorum. Bunu yapmamın nedeni bildiğim kadarıyla Windows XP UTF-8 desteklemiyor. Linux'da adını Türkçe olarak yazdığım dosyaları Windows'da, Windows'da Türkçe olarak yazdıklarımı da Linux altında düzgün göremiyorum.

Ne yapmalıyım ? Teşekkürler..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1