RE: dosyalarda türkçe karakter kullanımı

Title: RE: dosyalarda türkçe karakter kullanımı

diskleri mount ederken iocharset=UTF-8 diye bağlarsanız türkçe karakterleri görebilirsiniz..

-----Original Message-----
From: T. Alp Ozkan [mailto:alpozkan@gmail.com]
Sent: Monday, August 29, 2005 12:19 AM
To: Debian liste
Subject: dosyalarda türkçe karakter kullanımı

Selamlar

locale olarak UTF-8 kullanıyorum.  Makineme türkçe karakterler içeren
dosylar yüklediğimde bu dosya isimlerindeki türkçe karakterleri
okuyamıyor.  Ben kendi oluşturduğum dosya larda türkçe karakter
kullanınca aynı sorun oluşmuyor.

Bu sorun UTF-8 kullanmam nedeniyle mi oluyor?
iso-8959-9 kullansam aynı sorunlarla karşılaşır mıyım?
Buna gerek var mı?
--
"may the force be with you."