Re: initng

Cts, 2005-08-27 tarihinde 01:57 +0300 saatinde, Alper KANAT yazdı:
> Merhaba,

Merhaba,

> Debian üzerinde INITNG 'yi kullanıp deneyen oldu mu acaba ? Deneyen
> varsa sonuçtan ve varsa yaşadığı sorunlardan bahsedebilir mi acaba ?
> Teşekkürler..

Ben birkaç gündür kullanıyorum ve ufak tefek bir kaç sorun var sadece.
Örneğin bazı servisler için betikler initng ile birlikte geliyor,
paketler ile ayrıca initng betikleri yok, yani initng ile gelmeyen
betikleri kendiniz yazmalısınız (colsole-log, splashy vs.) birde
istediğiniz getty'yi çalıştırmak için betik yazılması gerekiyor (ben
fbgetty kullanıyorum normalde, belki geçerli bir sebebi olabilir ama
initng inittab'ı kullanmalı). Neyse sonuçta sistem açılışı hızlandı,
normal init ile 45 saniyede açılan ve 15 saniyede kapanan sistemim şimdi
30 saniyede açılıyor ve 5 saniyede kapanıyor :)

Bence denemek lazım (sisteminde oluşacak zarardan ben sorumlu değilim
ama :))

--
Erçin EKER
UIN:82166128

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerpring: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91