Re: [Fwd: Re: 915GM icin Xfree'den Xorg'a terfi etmek.]

Unstable deposundan Xorg yükledikten sonra, 1280x800 oldu. Baska bir
ayar yapmadim, suan sadece 65 herz calisiyor, onu biraz yükseltmeye
calisacam.
Birde 912Resolution diye yazilim yüklemistim, belki onunda etkisi olmustur.

Saygilar Fatih Arslan