Sabit diski tanima(2.4 taniyor, ama 2.6.. degil)Cözüldü

Evet yeni bir mesaj yazayim dedim, digerleri birbirine karisti.
Belki baskalari da bu problem olusursa, yardimci olur insallah.
bildiginiz gibi, kurulum asamasinda yani debian'in kurulumunda linux26
ile install edince benim sabit-disklerini tanimadi. Ama 2.4 kerneli
tanidi. Bende bunu kurdum, ve sonrada 2.6 yükledim, ama malesef buda
acilista, kernel panic oluyordu.
Su sekilde cözdüm

1.Kernel 2.4, kurdum.

2.Ardindan 2.6... kernelini kurdum.

3./etc/fstab icindeki ibarelerini baslarini degistirim.
Yani hda,hda5,hdx olan ibareleri, sda,sda5,sdx olarak degistirdim,
yani h olan yeri s yaptim.

4./boot/grub/menu.lst dosyasinda da, 2.6 kernelinde hda olan yerio sda
yaptim. Burada h olan yerleri s ile degistirdim.

Ardindan boot ettikten sonra herhangi bir problem ile karsilasmadim.
Bu bir bug mi yoksa, benden kaynaklanan birsey mi bilemiyorum.

Saygilar
Fatih Arslan